Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bastenaken, België van Ronald Berkenbosch - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bastenaken, België van Ronald Berkenbosch - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

02 Augustus 2016 | België, Bastenaken

Gedoe en verwacht oponthoud bij Schiphol aangekondigd. Suggestie om een hotelletje in Hoofddorp(?) te nemen voor ons vertrek, morgen.
Goed idee, zeker als we, voordat we keurig door taxibedrijf JudithNiels worden afgezet daar, eerst nog even heerlijk samen eten in een prima restaurant. Was leuk en lekker!
Nog even hotelbar voor een biertje, wat TV en Ipad, wekker op 6.30 en slapen maar!
Juut, Niels, ook als jullie maar half zo gaan genieten als wij, zijn we allemaal tevreden!
Ons grote genieten is begonnen!

• 02 Augustus 2016 - 01:05

Judith En Niels:

Lieve Max en Roon!
    Het gaat beginnen!
    We reizen in gedachten met jullie mee...wat een heerlijk vooruitzicht!
    Geniet er vreselijk van samen...wij genieten vreselijk met jullie mee!!
    Een dikke kus van ons allebei!....oh en niet te vergeten een poot van Spike en Brownie!

• 02 Augustus 2016 - 16:56

BLLEF :

Wat leuk ,we gaan jullie volgen op jullie reis naar Amerika .
    Wat boffen jullie toch , dat je zomaar 17 dagen samen weg mag van Judith en Niels om lekker te gaan genieten in Amerika.
    Jullie zitten nu in de lucht !
    Wij hebben lekker koffie gedronken ,geluncht en bijgekletst met Juut Nielie en Brownie.
    Veel plezier morgen in de Universal Studios.
    Xxx