Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Ronald Berkenbosch - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Ronald Berkenbosch - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

09 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Dachten we vanmorgen om 8.00 uur in de auto te zitten, bleek het 9.00 uur te zijn. Uitgegaan van de wekker op de hotelkamer.....zit er soms een uur tijdverschil tussen de staten?
Uiteindelijk goed wakker in ieder geval.
Ijs gehaald voor in onze nieuwe aanwinst (doos met deksel van piepschuim die ze daar " cooler" noemen), getankt, weer anders, nu was creditcard aan de pomp, zonder pincode voldoende....
Onderweg naar Cedar Breaks, tot 3100 meter hoog. Tijdens mijn vorige Amerika reis had ik daar nog sneeuwballen gegooid ( dacht ik....) nu niet. Wel frisjes, winderig, maar gewoon weer mooie rotsen/-formaties en een groenere begroeiing dan gisteren.
Vervolgens naar Bryce, waar ook het hotel is gevestigd. Bij een van de uitzichtpunten gaf Max aan wat ik ook al dacht....steeds anders, maar ook niet meer nieuw en straks op de foto's kun je de "imposantie en indrukwekkendheid" nooit meer terug zien.
Kortom, je moet het meemaken!
Vanavond rustig aan, ter voorbereiding van een vreselijke morgenavond aan de "strip" van Las Vegas!
Om met een vriendin van ons te spreken: de genieter staat open!

  • 09 Augustus 2016 - 16:43

    Yvonne:

    Ha vakantiemannen!! Ik dacht gelijk ff reageren anders komt er niks meer van. Jouw sneeuwballenstorie Roon is bevestigd. Nu wil ik wel zeggen ook door een man op leeftijd dus......... Ja ja echt flauw. Zijn jullie elkaar nog niet zat en nog geen hersens ingeslagen? Ik moet zeggen ......had ik ook maar zo'n moeder/vrouw (ik heb wel een heel lieve moeder) die alles voor je organiseert/regeld.....echt helemaal top!!! Heel veel geniet ze en hele dikke knuffels van mij

  • 09 Augustus 2016 - 16:44

    Yvonne:

    En ons

  • 10 Augustus 2016 - 01:25

    Juut En Niels:

    Geweldig weer....het lijkt me geweldig om al die verschillende uitzichten mee te maken...toch maar veel foto's maken hoor...het is natuurlijk nooit zoals het in het echt is..maar wel een prachtige herinnering!!!
    Ben nu al benieuwd!!!
    Enjoy Vegas....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Amerika

Californie, Utah, Arizona en Nevada in 16 dagen per huurauto.

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2016

Los Angeles, opnieuw

15 Augustus 2016

Santa Maria

14 Augustus 2016

San Francisco deel 2

13 Augustus 2016

San Francisco

12 Augustus 2016

Yosemite
Ronald

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 24977

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 17 Augustus 2016

Amerika

Landen bezocht: