Flagstaff, Arizona - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Ronald Berkenbosch - WaarBenJij.nu Flagstaff, Arizona - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Ronald Berkenbosch - WaarBenJij.nu

Flagstaff, Arizona

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

07 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Flagstaff

Flagstaff. De naam zou komen van een, lang geleden (1876) kaal geplukte, enige boom in een vallei, die, met vlag aangekleed voor de toenmalige 4 juli- viering daarna jarenlang als herkenningspunt fungeerde voor de spoorlijn die daar ging lopen vanaf 1880.
Nog mooier is de Route 66 die daar langsloopt. Deze oeroude weg over onder andere een aantal bergen (smal, kronkelig) heeft Max (te) lang aan het stuur gehouden. Hij heeft genoten van dat rijden!
Na een late brunch (14.30 uur) en enkele uren later een heerlijk Italiaans diner hebben we deze dag verder rustig laten gebeuren.
Morgen de Grand Canyon.
Saai trouwens om weer te moeten melden dat de omgeving steeds blijft veranderen, schitterend! O ja, we hebben ook 2 minuten regen gehad, en anders dan in Nederland (dachten wij) klommen de druppels op de voorruit omhoog!

• 07 Augustus 2016 - 18:33

Juut En Niels:

Jaja mannen...we lezen de stukken echt goed!!
    Wat gaaf dat jullie nu echt over de route 66hebben gereden ...je leest er altijd over...maar jullie beleven het nu in het echie....
    Het is wel echt een reis om nooit te vergeten denk ik!
    Grappig dat de druppels omhoog kruipen....nog nooit van gehoord!
    Kan me voorstellen dat jullie het ook even moeten laten inzakken.... Morgen weer een highlight!
    Grand canyon! Ben benieuwd....ook naar de foto's !!